reede, 19. märts 2010

"Julie & Julia"

"Julie & Julia" - Ma armastan seda filmi. See on nii soe, rõõmus, innustav, isuäratav film. Suurepäraste näitlejatega, kes annavad endast nii palju selle filmi heaks. Olen seda nüüdseks vist neli korda vaadanud (Aitäh DVD kinkijale) ja ei saa ikka veel isu täis. Iga kord on selles filmis midagi uut- detaile, mida märgata, ideid, mida saada... Ja iga kord tekitab see film soovi, et tuleks juba kiiremini kevad ja oleks mul rohkem vabu päevi, et saaks hommikul kell üheksa korvi käevangu võtta ja turule jalutada... Mulle meeldib turul käia. Toidu valimine ja ostmine teeb mind nii rahuolevaks ja õnnelikuks :)

Aga filmi juurde tagasi tulles- kas see ei tekita mitte tunnet, et või ongi parim asi maailmas? :D See kala seal filmi alguses..ohh, ma tunnen juba üksnes vaadates, et see on midagi hõrku ja suussulavat. Midagi, mida nautida kaunil suvisel ilmal heas restoranis hea seltskonnaga. Midagi, mis jääb meelde kui suurepärane nauding. Midagi, mida igatseda.

Pean nüüd poodi minema-lihtsalt pean täna midagi head süüa tegema! :) Kahjuks on ikka veel talv ja poodi pole üldse nii tore minna võrreldes varasuvise turul käimisega, aga eks sellest peab praegu piisama. Õhtusöögiplaan praegu veel lahtine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar