kolmapäev, 6. august 2014

Imelihtne arbuusijäätis

Kõige-kõige lihtsam viis arbuusist mahlajäätise tegemiseks! On vaja arbuusi, nuga ja sügavkülma. Jäätisepulka soovitatavalt ka (mul ei olnud, kasutasin puidust söögipulki, mida "hiinakast" toiduga kaasa olen saanud).
Ja nagu näha, oli maius nii ahvatlev, et korralikult pilti mul teha ei lastudki, enne löödi hambad sisse :)


Ehk siis: pesin ja kuivatasin arbuusi (mul oli seemnetega, aga soovitav on kasutada ilma seemneteta arbuusi), lõikasin sellest u 2cm paksused viilud, saadud kettad lõikasin sektoriteks, sektoritel natuke nurgad ära, saades väljavenitatud teemanti kuju (ehk nagu pildil). Siis pistsin pulga arbuusitüki sisse ja asetasin sügavkülma. 



** Nami-Nami kokandusfoorumis on praegu tore arbuusi-meloni kooskokkamine. Sealt leiab kindlasti palju lahedaid ideid! :)

3 kommentaari:

  1. Tore idee - katsetan homme!
    PS. Toidupildistamise ajal kuulen ma pidevalt: "Emme, kas nüüd tohib võtta?" :)

    VastaKustuta