reede, 6. mai 2011

Kohvikus näeme!

TÄHELEPANU!           TÄHELEPANU!
Ainult ühel päeval maikuus!     Ainult neli tundi!
Tartus, Tasku keskuses!    Pop-up kohvik "Blogi2"!

Ehk siis mida ma tahtsin öelda oli see, et tulge kõik kohvikusse :) Ning kõige suurepärasem päev selleks on 21. mai, ilus laupäevane päev (olen täiesti kindel) ja kellaaeg võiks jääda 12-16ne vahele. Reaalsemalt tegelikult alates kella 12st kuni kaupa jätkub (ehk siis kell 16 hakkame nukralt oma allesjäänud kokidega kodupoole lonkima :D). Asukoht on Tasku keskuse I korrus ja süüa pakuvad Lõuna-Eesti toidublogijad! :)  Ja mina nende hulgas :)


Sellise suurepärase ühepäevase kohviku toimumise idee taga on Aivar Hanson ja samalaadne üritus leidis aset juba veebruaris ka Tallinnas. Ning nüüd siis on lõunamaalaste kord :) Võin ausalt öelda, et kõik toidublogijad olid ideest suures vaimustuses, kuna oleks ju tore näha,  kes (ja kas üldse) meie blogisid ka loevad :)

Blogikohvikus sätivad ennast laudade taha ritta järgmised blogijad: Kaare (Koopatibi küpsetab), Liilia (Köögitoimkond), Merrit (Abikelner Hummer), Laivi (Seto külakost-loomise lugu), Liisi (Liisi blogi), Ülle (Tiramisust ja Fata Morganast), Sille (Toidutegu), Jaanika ja Signe (Maitse asi) ja mina.

Võin lubada, et koogid saavad maitsvad, seega kohale tasub tulla! Mina ise pakun võileivatorti, sest kogu selle magusalaadungi kõrval võiks ju mõni soolasem amps ka olla :)
Ja nagu eespool öeldud, 21.mai alates kella 12st kuni kaupa jätkub Tasku keskuse I korrusel!

Ning neile, kes mind silmast-silma kohanud ei ole (ja kõigile, kes mind tunnevad, naermiseks :D) - mind tutvustav video. Ma pole kunagi kaamera ees olnud, seega ärge väga kriitilised olge :) Ja kaamerameestele aitäh! (Videos valmistan neid küpsiseid siit)

 

Kohvikus näeme!

1 kommentaar: