esmaspäev, 17. mai 2010

Hästi lihtne šampinjonisupp

Ma mõtlesin, et teeks supinädala. Meest kodus ei ole, ei pea arvestama õhtusööki tehes sellega, et ta seda järgmine päev lõunaks kaasa saaks võtta- seega kiire ja lihtne söögitegemisviis on ju väga sobiv. Pealegi teen ma suppi muidu liiga harva.
Miinuspooleks on see, et ma ei usu eriti, et ma terve nädala suppi tahan :D Pealegi mul ühed ahjukartulid juba kummitavad mõttes ;) Aga vähemalt rohkem suppi võiks ju teha küll. Eile sai siis algust tehtud katuli-ürdisupiga, täna šampinjonisupp. Retsept taas Namist , siin veidi mugandatud. Neljale.

200g šampinjone
1 sibul
1 sl võid
1 l puljongit
0,5 dl rõõska koort
1,5 sl nisujahu
pipart
vajadusel soola
hakitud peterselli


Pese ja viiluta šampinjonid, haki kooritud sibul. Sulata või paksupõhjalises potis (mina kasutan malmpotti-seal hea praadida ja siis kohe keeta ka), lisa šampinjoniviilud ja sibulatükid ning hauta, kuni seenest on enamus vett välja tulnud. Lisa 2/3 kuumast puljongist ja lase keema tõusta. Ülejäänud puljong sega jahu ja koorega läbi ning lisa supipotti. Hauta, kuni supp pakseneb. Maitsesta vastavalt vajadusele ja soovile. Serveermiseks lisa peale hakitud peterselli ja paku kõrvale röstitud saia (sobis nii hästi).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar