laupäev, 15. mai 2010

Lihtne tiramisu

Tiramisu on ääretult hea magustoit. Retsepte on palju, erinevate modifikatsioonidega. Minule maitseb kõige rohkem ilma munata versioon, nagu siin retseptis. Selle alusel ka minu retsept. Kuna mulle kohv väga ei maitse, siis kasutan vahepeal kohvi asemel lihtsalt apelsinimahla. Aga olen ka kohviga teinud. Sellest ka retseptis olev valikuvõimalus. Kindlasti kasutan antud magusroas mascarponet, mitte ühtegi teist toorjuustu-sellega saab minu meelest kõige maitsvam.
Antud kogusest jagub umbes kolmele sööjale(no võibolla neljale, kui sööjad on mitte nii maiasmokad kui mina :D ).

14 biskviitküpsist (Ladyfingers)
1 dl kohvi +1 sl suhkrut või ühe apelsini mahl
250g mascarponet
2 sl suhkrut
1 vanillikaun
0,6 dl dessertveini
kakaod "Meie mark" või tumedat šokolaadi


Vahusta mascarpone suhkruga. Kraabi pikuti pooleks lõigatud vanillikaunast seemned välja ja lisa mascarponele. Vahusta edasi ning nirista samal ajal juurde vein. Vahusta mõned minutid veel, kuni segu on kreemjas ja õhuline.
Lao seitse biskviitküpsist alusele, nirista peale pool kohvist/apelsinimahlast. Määri peale pool mascarponesegu, seejärel lao peale ülejäänud küpsised, nirista küpsistele ülejäänud kohv/mahl ja määri peale allesjäänud mascarponekreem. Viimasena sõelu peale kakao või riivi peale tume šokolaad.
Lase kuus tundi külmas maitsestuda ja naudi :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar