neljapäev, 18. märts 2010

Ahjulõhe ja "leivaasendus"

Õhtusöögiks tegin apelsinilõhet Nami-namist. Väga kiire, lihtne ja mahedamaitseline roog.
Kõrvale kapsa-majoneesisalat ja Salvesti "Pikniku" salat.

Lõhe jaoks maitsestada filee soola ja pipraga, lisaks tilgutada peale apelsinimahl. 200*C 15-18 min ja ongi valmis :)

Kapsasalati jaoks peab kapsa kuidagi hästi väikesteks tükkideks saama. Minul on selleks ainuke abivahend riiv... Seejärel segada kapsatükid ja majonees. Nämm. :)

Lisaks tegi täna veidi teistmoodi leiba.
Taas Nami-nami retsept.

Selle tegemise võtsin ette seetõttu, et mu leivajuuretis otsustas hallitama minna. Ma olen väga õnnetu seetõttu... Aga kuna praegu pole aega uut juuretist käima panna, siis mõtlesin, et proovin mõnda pärmiga kergitatud leiba vahelduseks.

Kuna selle konkreetse leiva puhul on pool jahust rukkijahu ja pool nisujahu, siis minu maitsemeel ütles, et see maitseb pigem nagu karask kui et leib. Aga hea ta oli ikka :) Kuigi mina oleks veidi rohkem soola pannud.
Igatahes on pärmiga leiva tegemine ka hea variant. Saab kiirelt (võrreldes juuretise protsessiga) värske ja hästilõhnava/maitsva leiva. Peaks mõnda varianti veel lähiajal proovima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar