kolmapäev, 26. mai 2010

Kirju koer ehk magus suutäis

Inimesed, kes mind veidi rohkem tunnevad, teavad, et mul on pooleteise nädala pärast ees ootamas suur-suur eksam. Seega on kokkamine selleks ajaks keelatud! :D  Samas, inimesed, kes mind tunnevad, teavad ka seda, et see pole võimalik, et ma kokkamata olen kaks nädalat :D Seega eks siia mõni postitus ikka aeg-ajalt ilmub. Lihtsalt mitte väga sageli järgneva umbkaudu kahe nädala jooksul.

Täna aga midagi ülimagusat. Kirju koer. (ei tea, mis koer? Pakuks näiteks, et taksikoer.. :P ). Sellest kogusest sain mina kaks u 30 cm pikkust vorstikest.


360g heledaid küpsiseid (=2 pakki näiteks Kalevi või Selga kõige tavalisemaid küpsiseid)
300g marmelaadikomme
3 sl kakaopulbrit (seda magustamata, ehtsat. Nn "Meie Mark")
150g võid
200g magusat kondenspiima (=pool purki)


Tampisin küpsised pudrunuiaga peeneks puruks(pudrunuiavariant on hea minu arvates seetõttu, et küpsisetükid jäävad erinevate suurustega-mis on hea, sest koogi sees võibki mõni tsipake suurem tükk olla). Hakkisin marmelaadikommid pisikesteks kuubikuteks ja segasin küpsisepuruga.
Sulatasin või, lisasin kondenspiima ja kakao ning segasin ühtlaseks. Seejärel valasin või-kondenspiimasegu küpsisepuru hulka ja segasin kõik komponendid omavahel ära. Üpriski hoolega.
Rullisin toidukile lauale lahti ja tõstsin poole segust kilele, vormides kätega massi vorstikujuliseks. Mässisin kilesse ja panin külma. Tegin nii ka ülejäänud koogimassiga. Külmas soovitan hoida minimaalselt neli tundi enne serveerimist. Ja kook säilib külmas kenasti mõned päevad (täpselt, kui kaua kook säilib, ei oska öelda, sest meheraasule see kook maitseb ja seega kaob see kapist kiirelt, hoolimata faktist, et see on väga-väga magus kook ja mina suudan seda süüa vaid killukese korraga :D )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar