neljapäev, 26. august 2010

Sealihašnitsel

See on vist et parim viis, kuidas sealiha süüa. Ei, tegelikult ma mõistan, et see on maitse asi ja kohe kindlasti on mul veel paljud-paljud head retseptid sealihast proovimata, aga ... oeh, šnitsel on lihtsalt nii hea :)
Kõige parem ja mugavam on kasutada välisfileed, aga ka muud suuremad tükid sobivad, kui neist saab kenasid risti kiudu tükke lõigata(mul oli seekord ka mingi mitte fileetükk, mille kunagi ostnud olin ja nüüd sügavkülmast üles sulatasin).

500g sea välisfileed
2 muna
3-4 dl riivsaia/riivleiba
soola
musta pipart


Lihast tuleb lõigata umbes 1,5-2cm paksused viilud. Risti lihakiudude suunaga. Seejärel vasardada liha, kuni see on ilusti pehme ja õhuke. Pritsmete vältimiseks on seda hea teha toidukiletüki all. Mina vasardan liha tavaliselt senikaua, kuni see on peaaegu auklik :D -see tagab kiire küpsemise ja pehme tulemuse. Ja lihatükk saab palju suuremaks ka, nagu pildilt näha :D

Kui liha kenasti õhukeseks saadud ja kolkimisega naabrid kurjaks aetud, tuleb ühes kausis lahti kloppida munad ja teises kausis segada omavahel riivsai/-leib, sool ja pipar.
Seejärel kasta lihatükid munasse, seejärel paneerida maitsestatud riivsaiaga (mul oli tegelikult seekord riivleib) ja pannil mõlemalt poolt pruuniks praadida(no nii kesmisel kuumusel vast).
Kõrvale sobib ideaalselt ahjukartul, aga ka niisama leiva peal maitseb šnitsel imehea.

1 kommentaar:

  1. Ostsin oma Saksamaa kodupoest Rewest soodustusega kaks sealihašnitsli tükki. Kuna ma olnud kunagi sealihašnitslit teinud, võtsin muidugi appi härra Google'i. Ja milline õnn: kõige esimene tulemus on Sinu blogi. Mõeldud-loetud-tehtud-söödud. Tulemus sai ütlemata hea. Väikese lisandina kasutasin tavalise soola asemel vürtsisoola ning määrisin lihatükid kergelt sinepiga kokku. Väga maitsev sai! Suur tänu taaskord näpunäiteid jagamast!

    VastaKustuta